DIGITALIZACIJA

Procjenjuje se da bi se potpunim uvođenjem eRačuna uštedjelo 423 milijarde eura, a uštede od uvođenja elektroničkog računa kreću se od 7 do 20 eura po računu, od čega 80 posto uštede ostvaruje kupac, a 20 posto prodavatelj.

Elektroničko fakturiranje je razmjena elektroničkog dokumenta fakture između dobavljača i kupca.

Elektronički račun (eRačun) je račun koji je izdan, poslan i primljen u formatu strukturiranih podataka koji omogućuje njegovu automatsku i elektroničku obradu


Strukturirana elektronička faktura sadrži podatke dobavljača u strojno čitljivom formatu koji se mogu automatski uvesti u kupčev sustav plaćanja (AP) bez potrebe za ručnim unosom.

 

eRačuni ne uključuju vizualnu prezentaciju podataka fakture iako se mogu privremeno prikazati tijekom obrade ili prenijeti u vizualne formate. 

eRačuni nisu:

– nestrukturirani podaci o fakturama izdani u PDF ili Word formatima

-slike faktura kao što su JPG ili TIFF

-nestrukturirane HTML fakture na web stranici ili u e-pošti

– OCR (Skenirane papirnate fakture)

–  papirnati računi koji se šalju, poput slika, putem fax uređaja.

 

Korištenje eRačuna zahtijeva dvije ključne funkcije:

 

– eRačun je potrebno izraditi s ispravnom strukturom

– eRačun je potrebno prenijeti iz sustava prodavatelja u sustav kupca.

Arhiviranje

Zakon o računovodstvu, članak 10., isprave se moraju čuvati kao izvorni dokument.

Pravilnik o provedbi Općeg poreznog zakona, članak. 23.

… ako se elektronički zapis pretvara u papirnati oblik  – mora se osigurati vjerodostojnost podrijetla.

 

PREDNOST BROJ 1
Zamjenjuje fizičke papirnate obrasce strukturiranim, strojno čitljivim elektroničkim oblikom koji omogućuje učinkovitije rukovanje i arhiviranje računa.
PREDNOST BROJ 2
Uklanja ručni rad unosa podataka o fakturi, značajno smanjujući pogreške pri unosu podataka.
PREDNOST BROJ 3
Omogućuje značajne uštede u troškovima ispisa, poštarine, usmjeravanja unutar ureda i arhiviranja, kao i ljudskih resursa.
PREDNOST BROJ 4
Pojednostavljuje poslovanje i brže dobivanje plaća.
PREDNOST BROJ 5
Automatiziranjem procesa fakturiranja, tvrtke mogu smanjiti pogreške, uštedjeti vrijeme i omogućiti nesmetan protok novca.
PREDNOST BROJ 6
Omogućuje malim i srednjim poduzećima rast bez brige o količini njihovih faktura budući da su rješenja za eFakturiranje standardizirana.
PREDNOST BROJ 7
Doprinosi prioritetima javne politike kao što su smanjenje deficita javnog sektora, financijska transparentnost i promicanje održivog razvoja.
PREDNOST BROJ 8
Omogućuje bolji nadzor nad prihodima, pomaže u planiranju proračuna i fiskalnoj politici, dok modeli pokretani umjetnom inteligencijom poboljšavaju izračune poreza ljudskom provjerom.
PREDNOST BROJ 9
Daje značajan doprinos otkrivanju pogrešaka na fakturama, smanjenju troškova i ukupnoj učinkovitosti korištenjem tehnologija kao što su umjetna inteligencija i strojno učenje integriranih u ERP/CRM sustave za obradu i analizu podataka eRačuna. .
PREDNOST BROJ 10
Pruža pogodnosti dobavljačima iz privatnog sektora i stvara prilike za javni sektor da djeluje kao katalizator za šire usvajanje digitalnih procesa usklađenih s privatnim sektorom.

Novi zakoni u 2025.

Zakon o administrativnoj suradnji u području poreza

  • obvezna  razmjena informacija o kriptoimovini i eletroničkom novcu.  Pružatelji usluga kriptoimovine  i drugi operateri kriptoimovine  bit će obvezni dostavljati informacije poreznim tijelima o transakcijama koje se odnose na kriptoimovinu (koja uključuje i elektronički novac), kako bi se osigurale pravovremene informacije bitne za oporezivanje dohotka od kriptoimovine.
  • unaprjeđuju se  pravila koja se odnose na razmjenu poreznih identifikacijskih brojeva kao važne informacije za potrebe identificiranja poreznih obveznika o kojima se zaprima informacija. Države članice moraju poduzeti određene mjere kako bi prikupile PIB od fizičkih i pravnih osoba najkasnije do rokova utvrđenih Direktivom.

Zakon o izdavanju i fiskalizaciji elektroničkog računa u poslovanju poreznih obveznika

  • stvara se jedinstveni pravni okvir za izdavanje i razmjenu eRačuna među poduzetnicima
  • želi se postići administrativno rasterećenje i optimizacija poslovanja poduzetnika
  • stvaranje preduvjeta za novi izvještajni sustav prema poreznim tijelima i praćenje pravilnog obračuna poreznih obveza

Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom

  • postizanje sveobuhvatne primjene fiskalizacije nad obveznicima fiskalizacije koji posluju prema krajnjoj potrošnji (građanima)
  • uvodi se fiskalizacija izdavanja računa za transakcijske račune u krajnjoj potrošnji (građani) pri čemu se obveznicima fiskalizacije daje mogućnost izbora o prijavljivanju takvih transakcija u okviru Zakona o izdavanju i fiskalizaciji elektroničkog računa u poslovanju poreznih obveznika  umjesto u okviru predloženog Zakona

Zakon o deviznom poslovanju

  • prilagoditi režim deviznog poslovanja rezidenata i nerezidenata u Republici Hrvatskoj nakon uvođenja eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj

  • prilagoditi uvjete poslovanja ovlaštenih mjenjača nakon uvođenja eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj

  • mjenjači će dobiti svoj Zakon, a ne više podzakonske akte HNB-a

  • poslovanje ovlaštenih mjenjača mijenja se na način da oni više neće biti u obvezi sklapati ugovore o obavljanju mjenjačkih poslova s poslovnim bankama, poslovne banke više neće morati obavljati nadzor poslovanja ovlaštenih mjenjača na mjenjačkom mjestu, te će ovlaštenim mjenjačima biti dopušten prihvat platnih kartica u mjenjačkom poslovanju

  • kod prijenosa gotovine preko državne granice mijenja se tijelo nadležno za provedbu prekršajnog postupka u prvom stupnju – Carinska uprava umjesto Financijskog inspektorata

Zakon o provjeri izravnih stranih ulaganja

  • provjera izravnih stranih ulaganja u EU kao sredstvo sveobuhvatnog uklanjanja rizika za sigurnost ili javni poredak država članica
  • Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja – kontaktna točka – Međuresorno povjerenstvo za provjeru izravnih stranih ulaganja u Uniji koje čine predstavnici: Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Ministarstva vanjskih i europskih poslova, Ministarstva unutarnjih poslova, Ministarstva obrane, Ministarstva financija, Ministarstva pravosuđa i uprave, Ureda Vijeća za nacionalnu sigurnost i Hrvatske narodne banke
  • Ministarstvo financija pokreće proceduru izrade Zakona o provjeri izravnih stranih ulaganja u kojim će biti propisani postupci i mehanizmi kontrole izravnih stranih ulaganja – uklanjanje prijetnji nacionalnoj sigurnosti i javnom poretku

Zakon o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma

  • pristup javnosti informacijama o stvarnom vlasništvu koje se čuvaju u središnjim nacionalnim registrima

  • kako bi se ograničilo zadiranje u pravo na poštovanje privatnog života i zaštitu osobnih podataka, pristup javnosti informacijama o stvarnom vlasništvu koje se čuvaju u Registru stvarnih vlasnika bit će uvjetovan dokazivanjem pravnog interesa
  • presudom Suda Europske unije u spojenim predmetima C-37/20 i C-601/20 WM i Sovim SA / Luxembourg Business Registers poništena javnost podataka, 

  • propisati pristup informacijama samo osobama ili organizaciji s legitimnim interesom

 Zakon o usporedivosti naknada, prebacivanju računa za plaćanje i pristupu osnovnom računu

  • osigurati mogućnost otvaranja osnovnog računa u širem krugu kreditnih institucija

  • osigurati informiranost potrošača o mogućnosti korištenja osnovnog računa, i to na jasan i transparentan način

  • predložit će se uvođenje obveze kreditnim institucijama da potrošaču bez naknade pružaju značajan dio usluga povezanih s osnovnim računom, te obveza obavještavanja potrošača o mogućnosti prelaska na osnovni račun

  • ukazat će se još jednom potrošačima kako od 1. siječnja 2023., od kada su na snazi odredbe Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o porezu na dohodak više ne postoji obveza isplate pojedinih primitaka fizičkih osoba – građana na različite račune (tekući račun i žiroračun) već se primici mogu isplatiti na bilo koji račun za plaćanje u banci koji građanin ima
  • značajno se administrativno rasteretilo građane (uključujući i poduzetnike) te pojednostavio način isplate s ciljem smanjenja dodatnih troškova, što obuhvaća sve porezne obveznike stjecatelje i isplatitelje primitka.
  • značajan broj građana i dalje ima otvorene žiroračune, za što više nema stvarne potrebe

 Zakon o reviziji

  • pojednostavljenje obveze stalnog stručnog usavršavanja ovlaštenih revizora 
  • olakšanje ispunjavanja obveze stalnog stručnog usavršavanja za ovlaštene revizore
  • osigurati potrebne prilagodbe, uključujući i prilagodbe Registra revizora koji se vodi putem sustava e-Građani kako bi ova obveza bila što jednostavnija za adresate

 

Zakon o porezu na dobit

  • proširiti uporabu ePorezne čime se doprinosi modernizaciji komunikacije obzirom da bi se propisala dostava poreznih akata putem ePorezne svim obveznicima poreza na dobit
  • cilj je povećanje učinkovitosti Porezne uprave i smanjenja administrativnog opterećenja poreznih obveznika

Zakon o Financijskoj agenciji

  •  unaprijediti prani okvir u kojem djeluje Agencija

  • Agencija obavlja poslove informatičko-tehnološke podrške u radu sustava državne riznice, sustava prikupljanja javnih prihoda, podrške Središnjem registru osiguranika te podrške drugim registrima osiguranika, kao i poslove prikupljanja, obrade, objave i dostave podataka iz različitih izvora

  • Agencija obavlja statistiku financijskih tokova evidentiranih kod ovlaštenih organizacija, izrađuje analize, bonitetne i druge informacije i prikuplja, priprema i objedinjuje podatke o poslovnim subjektima te vodi odgovarajuće registre za potrebe države i drugih subjekata

  • Agencija obavlja komercijalne djelatnosti kao što su: usluge u ime i za račun komercijalnog bankarstva, distribucije i obrade gotovine u ime Hrvatske narodne banke, vodi sustave za međubankovne obračune (NKS), vodi nacionalni sustav za izdavanje javnih ključeva – Registar digitalnih certifikata (RDC) te operativno vodi druge javne i komercijalne registre

  • zbog brojnih navedenih poslova koje Agencija obavlja na temelju javnih ovlasti odnosno za državu cilj je unaprijediti i povećati podršku Agencije državi

  • s obzirom da Agencija vodi Registar  godišnjih financijskih izvještaja, a uvodi se i izvještavanje o održivosti, povećat će se uloga Agencije te će Agencija ne samo osigurati prihvat izvještaja o održivosti u novom formatu, već će pružiti podršku poduzetnicima pri izvještavanju o održivosti koje je polazna točka za zelenu tranziciju gospodarstva

Fiskalizacija 2.0

Ministarstvo financija, Porezna uprava je nositelj projekta Fiskalizacija 2.0 – Implementacija sustava za bezgotovinsko plaćanje putem eRačuna s integriranom e-arhivom te naprednog online knjigovodstva u sustavu PDV-a. 

U okviru projekta Fiskalizacija 2.0 bit će omogućena

  • uspostava sustava za prijavu bezgotovinskih računa Poreznoj upravi i to računa koji se danas izdaju prema tijelima državne uprave – fiskalizacija računa koji se izdaju u B2G (eng. Business to Government) segmentu
  • implementacija sustava bezgotovinskog plaćanja putem elektroničkog računa (eRačuna) u segmentu B2B (Business to business) s integriranom e-arhivom te aktivnim, jedinstvenim i naprednim online knjigovodstvom u sustavu PDV-a
  • uspostava besplatne aplikacije za zaprimanje eRačuna koja će biti omogućena malim poreznim obveznicima – kojima bi troškovi uvođenja bili nerazmjerni koristima koje bi dobili iz takvog načina poslovanja

Cilj Projekta Fiskalizacija 2.0. je uspostava sustava za fiskaliziranje računa koji se izdaju u gospodarstvu (B2B) uz implementaciju sustava bezgotovinskog plaćanja putem e-Računa s integriranom e-arhivom te aktivnim, jedinstvenim i naprednim online knjigovodstvom u sustavu PDV-a kako bi se osigurao cijeli niz koristi za sve dionike i poslovne subjekte:

  • olakšane porezne prijave
  • smanjenje broja potrebnih obrazaca (porezno knjigovodstvo), točnost ispunjavanja poreznih obveza te u znatnoj mjeri njihova pred ispunjenost podacima s platforme e-Račun
  • transparentno poslovanje i mogućnost uvida u rokove plaćanja i poštivanje rokova plaćanja
  • uvid u trenutno poslovanje pojedinog poreznog obveznika
  • aktualne provjere boniteta
  • doprinos zaštiti okoliša upotrebom digitalne umjesto „papirnate“ arhive računa
  • smanjivanje broja kopija računa i njihovo arhiviranje putem Internet posrednika
  • mogućnost slanja priloga računu i rasterećenje papirologije
  • poboljšanje interoperabilnosti među akterima koji su uključeni u proces naplate
  • mogućnost praćenja i povezivanja računa i prevencija poreznih prevara vezanih uz povrat PDV-a
  • poslovni subjekti dobivaju podršku za učinkovitije i konkurentnije poslovanje u nacionalnom te globalnom kontekstu.

PDV izvješća

Porezna uprava prezentirala je (25. lipnja 2024.) planirane izmjene Zakona o porezu na dodanu vrijednost, Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom i Općeg poreznog zakona. Uz prilagodbe postojećih odredbi o uvođenju obvezne razmjene eRačuna najvažnije promjene odnose se na:

  • ukidanje obrazaca PPO, U-RA, PDV-S, I-RA, DONH i PDV-F,
  • produljenje roka za podnošenje obrasca PDV i obrasca ZP,
  • obvezu fiskalizacije izdavanja računa za transakcijske račune u krajnjoj potrošnji (građanima),
  • dostavu podataka o OIB-u kupca putem XML sheme.

Predstavljen je nacrt Zakona o izdavanju i fiskalizaciji elektroničkog računa u poslovanju poreznih obveznika – plan donošenja – I kvartal 2025. –  kojim će se propisati obveza digitalizacije dijela poslovanja u vidu razmjene i fiskalizacije eRačuna kao i pojmove koji su ključni u tom procesu.

Dodatno su istaknute teme vezane uz definiciju izdavatelja i primatelja računa, dostupnost podataka o naplati, izvještajnom sustavu i nomenklaturi odnosno potrebi za šifriranjem isporučenih dobara roba i usluga. Planirano je kombinirano šifriranje pomoću CPA, CPV ili KN nomenklature sukladno potrebama, mogućnostima i željama samih poreznih obveznika. Porezna uprava nastoji u najvećoj mogućoj mjeri izaći u susret poreznim obveznicima i olakšati im uvođenje novih standarda. Zbog toga je i prije objave nacrta propisa na eSavjetovanju ostavljena dodatna mogućnost prilagodbe prema zahtjevima poslovne zajednice.

Uvođenjem novog modela razmjene podataka ne samo da se pojednostavljuju administrativni procesi, već se povećava efikasnost i transparentnost poslovanja, što je korak naprijed prema modernizaciji hrvatskog gospodarstva.

U raspravi nakon prezentacije otvorena su pitanja o razini dostupnosti servisa primatelja elektroničkih računa, mogućnostima odbijanja eRačuna, mehanizmima zaštite sigurnosti sustava i upravljanja certifikatima

8 koraka eRačuna

1. Prodavač priprema fakturu

Ovaj korak se odnosi na prikupljanje podataka kao što su radni sati, popis artikala, korištenje usluga itd. potrebnih za izdavanje računa. Taj se postupak događa prije nego što se sama faktura izradi i na njega ne utječe oblik fakture.

2. Prodavač izdaje račun

Faktura se kreira u prodajnom sustavu prodavača i izvozi u odgovarajući format, PDF, HTML, te obvezni strukturirani XML.

Izvor uštede: Troškovi papira i tiskanja te rukovanje poštom.

3. Prodavač šalje fakturu

Izrađeni račun šalje se kupcu odgovarajućim postupkom, tj.  putem platformi za slanje poruka.

Izvor uštede: U većini slučajeva dolazi do uštede u poštanskim troškovima. Oni su zamijenjeni troškovima elektroničkog prijenosa, koji su znatno niži.

4. Kupac dobiva račun

Kada kupac primi fakturu, treba je ispravno identificirati kao fakturu i dodijeliti ispravnom internom procesu.

Izvor uštede: Ručno rukovanje zamijenjeno je polu ili potpuno automatiziranim sustavom.

5. Kupac odobrava fakturu

Faktura se pregledava kako bi se provjerilo odgovara li količinama i cijenama naručenim i primljenim. I

Izvor uštede: Proces pregleda sastoji se od usporedbe fakture s postojećim informacijama, kao što su narudžbe, ili za primjenu pravila odlučivanja. 

6. Kupac knjiži fakturu

Kupac unosi potrebne podatke s računa u svoje računovodstvene sustave i dodjeljuje odgovarajuće računovodstvene ključeve.

Izvor ušteda:  Strukturirani eRačuni omogućuju automatizirani unos podataka i automatsku dodjelu knjigovodstvenih ključeva putem referenci ili pravila. 

7. Kupac zakazuje plaćanje

Plaćanje po fakturi zakazuje se ili prema ugovorenim uvjetima ili na temelju uputa za plaćanje na fakturi.

Izvor uštede: Kada se valuta plaćanja temelji na sadržaju računa, za razliku od ugovornih uvjeta, strukturirani eRačun omogućuje automatski unos relevantnih informacija. 

8. Kupac arhivira račun

Faktura se pohranjuje za kasnije preuzimanje.

Izvor uštede: I vizualni digitalni računi i strukturirani eRačuni značajno smanjuju troškove arhiviranja kroz smanjene troškove rukovanja i skladištenja.

eRačun

  • ili elektronički račun je najraširenija elektronička isprava  ili račun koji je izdan, poslan i zaprimljen u strukturiranom elektroničkom obliku što omogućuje njegovu automatsku i elektroničku obradu
  • uvođenjem eRačuna povećava se brzina zaprimanja i obrade, minimalizira mogućnost ljudske pogreške, osigurava brže plaćanje i visok stupanj automatizacije procesa razmjene računa uz neizostavnu stavku ekološkog pristupa očuvanju okoliša

    Prednosti uvođenja eRačuna za izdavatelje računa:

  • smanjenje administrativnih troškova pripreme, ispisa i kuvertiranja računa
  • eliminacija troška poštarine
  • isporuka računa u puno kraćem vremenu
  • pohrana u sigurnu i kontroliranu elektroničku arhivu

Prednosti uvođenja eRačuna za primatelje računa:

  • povećanje brzine zaprimanja i obrade
  • minimalizacija mogućnosti ljudske greške
  • osiguranje bržeg plaćanja
  • visoki stupanj automatizacije procesa razmjene računa
  • pohrana u sigurnu i kontroliranu digitalnu arhivu

Kako do eRačuna

Popis informacijskih posrednika

1. FINANCIJSKA AGENCIJA (FINA) – slanje i zaprimanje e-računa
2. HRVATSKA POŠTA (HP) – slanje i zaprimanje e-računa
3. Hrvatski telekom (HT) – slanje i zaprimanje e-računa
4. mSTART d.o.o. – slanje i zaprimanje e-računa
5. ELEKTRONIČKI RAČUNI d.o.o. (Moj eRačun) – slanje i zaprimanje e-računa
6. Megatrend Redok d.o.o. (OMNIZON) – slanje i zaprimanje e-računa
7. Hitra produkcija dokumenata d.o.o. – slanje i zaprimanje e-računa
8. EDITEL ADRIA d.o.o. – slanje i zaprimanje e-računa
9. POS d.o.o. – slanje i zaprimanje e-računa
10. OptimIT d.o.o.  – slanje i zaprimanje e-računa
11. DB informatika d.o.o. – slanje i zaprimanje e-računa
12. PONDI d.o.o. – slanje i zaprimanje e-računa
13. IE Računi d.o.o. – slanje i zaprimanje e-računa
14. C LAB d.o.o. – slanje i zaprimanje e-računa
15. Lumen Spei d.o.o. – slanje i zaprimanje e-računa
16. ZLATNI RAČUN d.o.o. – slanje i zaprimanje e-računa

Pitanja i odgovori

Pitanje:  Od samog početka firma je registrirana na FINA za e-račune, međutim eRačuni poslani preko drugih posrednika nisu stizali u pretinac FINA-e, nego smo dobivali mail sa poveznicom na pdf i xml.

Samo na izričit zahtjev, npr. poslan na mojEračun,  omogućili su da dokumenti stižu u FINA pretinac.

Odgovor:  Fina ne može ulaziti u način funkcioniranja servisa drugog informacijskog posrednika. Prema Zakonu o računovodstvu, računi se moraju čuvati na rok od 11 godina plus tekuća godina. Fina, kao operativni voditelj centralne platforme čuva sve račune koji su prošli kroz centralnu platformu, međutim vlasnik tih računa je Ministarstvo gospodarstva kao tijelo nadležno za provođenje Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi. Izdavatelj računa je obvezan čuvati svoje račune te u slučaju poreznog nadzora, izdavatelj je obvezan predočiti e-račune.

Računi razmijenjeni putem komercijalnih servisa informacijskih posrednika se čuvaju sukladno internim procedurama svakog posrednika s obzirom da u B2B segmentu još nema zakonskog okvira za razmjenu e-računa u B2B segmentu.

Informacijski posrednici mogu svojim korisnicima pružiti uslugu arhive računa, što je komercijalna usluga.

 

Pitanje: Zar je potrebno svakom komercijalnom servisu slati poseban zahtjev da ispravu šalju na naš pretinac u FINI?

 Odgovor: Finini korisnici razmjenjuju e-račune isključivo kroz sustav.

Finin komercijalni servis ima funkcionalnost slanja računa na mail korisnika – u slučaju korištenja ove funkcionalnosti korisnik sam unosi mail korisnika na koji se šalje račun i brine o tome da je primatelj računa dao svoju suglasnost za zaprimanje e-računa.

Finin komercijalni servis e-Račun je povezan sa centralnom platformom (za razmjenu e-računa u javnoj nabavi sa obveznicima javne nabave) i sa servisima ostalih informacijskih posrednika. Svi računi i sa ostalim posrednicima se razmjenjuju kroz sustav.

Svi korisnici Fininog servisa su javno objavljeni u Javnom registru https://digitalneusluge.fina.hr/eRacunJT/web/pretraga

Što se tiče razmjene računa sa servisom Moj e-Račun, korisnici servisa moraju incirati zahtjev prema podrški Moj e-Računa kako bi oni na svojoj strani omogućili razmjenu sa Fininim korisnicima.

Navedeno je izvan domene i utjecaja Fine i isključivo je na strani servisa Moj e-Račun.

 

Pitanje: Može li FINA kao pružatelj usluge „primorati“ njih da sada dostave sve dokumente retroaktivno, s obzirom da dio dokumenata nije sačuvan u xml obliku na lokalnim računalima i riskiramo potencijalnu kaznu ili moramo pristati na  iznudu od strane elektroničkih računa za otkup arhive?

Odgovor: Fina nema utjecaj na postupke pojedinih informacijskih posrednika i navedeno je predmet komercijalnog ugovora korisnika i određenog informacijskog posrednika.

Sadržaj

Termini edukacija



Digitalizacija, Fisklaizacija 2.0 i eRGFI

 

U petak, 07.02.025. godine, sa početkom u 14:00 sati, održat ćemo prvi susret sa predstavnicima Financijske agencije u kojemu ćemo dobiti prve informacije o pripremi za potpunu digitalizaciju od 01.01.2026. godine.

Susretu je moguće pristupiti na redovnoj Zoom poveznici i namijenjen je samo članovima Kluba RIF RI.